my best friend

Jag lyssnade lite på: Hello Saferide – My Best Friend idag.
och jag kände att den var väldigt bra.
lika bra som för ett halvår sedan.
och jag kände att jag vill dansa.
dansa. dansa. dansa.
fast jag vill inte vara kär i dig.
men annars är allt rätt.
och det känns som att vi är på rätt väg.
hittar tillbaka.
och jag vill vill vill vill vill vill vill ha dig för mig själv någon dag.
en hel helg kanske.
och då kan vi baka.
och göra toast.
kanske ta en cigg till och med.
titta på glee.
eller how i met your mother.
och jag vågar hoppas att vi snart är vi igen.
det känns så.
Postat av: Puck

<3

(ett fjuttigt hjärta är ju inte så mycket till svar efter Koranen, men jag gissar på att du vet att det betyder så mycket mer)

2011-03-07 @ 18:08:21
URL: http://puxs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0