augusti

hittade en liten text som jag skrev till Sambo i augusti,
tänk vad saker och ting förändras. nu kan jag inte förstå varför det var such a bid deal.
.
"  jag vill inte komma i andra hand. jag är trött på att du bara har tid för mig när ditt första hands val har andra planer. jag antar att jag är lite svartsjukt och arg över att ha petats ned till andra plats. trött på att du kan kräva att du ska vara nummer ett men jag kan ibland få nöja mig med att vara femte. trött på att få höra att jag är sämre. jag vet att jag är det. no need rub it in my face. jag är fullt medveten om att jag inte duger. jag vet att jag är den tjocka fula sidekicken. jag vet att alla undrar varför du umgås med mig. jag vet att alla tror att det är för att du bara blir snyggare brevid mig. och jag vet att jag inte ska öppna mig för folk. inte för att det ska bli avskräckta för att jag är så känslokall. utan för att de blir rädda för hur många känslor som gömmer sig där inne. jag vet att folk inte tycker om mig. du har sagt det ett antal gånger. pappa brukar tala om det för mig också. jag behöver inte höra det igen. "
Postat av: Anonym

Förlåt. Jag älskar dig så mycket att jag blir rädd. Du är så JÄVLA snygg och bra. <3

2010-12-25 @ 23:01:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0