stress

eftersom att jag har sjukt mycket att göra så har jag låst mig.
nu ska jag göra en töntig lista istället.
STEG 1
Namn: Unna-maja-kanelbulle
Födelseplats: huddinge
Bor: veeeeeeeegaaaaaahh
Ögonfärg: gröngula
Hårfärg: brunt eller något
Skostorlek: v:38/39 + h:39/40
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: svarta converse
Dina svagheter: har inga armmuskler! :P
rädsla: trust.
STEG 3
Första tanke när du vaknar: BAAAAJS!
När somnar du: seeeeent!

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cooooooola. 
McDonalds eller Burger King: BK
Adidas eller Nike: adidas har mysigare tröjor
Lipton Ice Tea eller Nestea: te!
Choklad eller vanilj: choklad såklart
STEG 5
Svär du?: Ja!!
röker du? Nej!
Sjunger du?:  sjukt fint om jag får säga det själv -host-
Duschar du varje dag? JA! :D
Tror du på dig själv? nej!
kommer du överens med dina föräldrar?: mami: ja. pappa: aldrig!
STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ?  nej, jag gör inte sånt! :D
Rökt? neeeeejdå! :D
Shoppat?: hehehehhehe!
Ätit en hel ask müsli?: inte på en gång kanske!
Ätit sushi?: usch nej!
Stått på scen? ja...
Skejtat: nä, det skulle nog inte vara så bra om jag provade det!
Bakat: JAAAAAAAAA!
Stulit något? några tior av pappa? x)
Ljugit? ja!
Kysst någon? jooo.
Kramat någon?: näääää? klart jag har!
Haft sex?:
 mm.
Ätit en mask? nej!!!!

STEG 7
har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?:  :D

Busringt någon?: nejj, eller  joooo!
sagtt något som du ångrade?: ofta!
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: hehehe, fem ig-varningar? :D:D
Kastat en sten på nån ruta?: i kennys panna?

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?  VILDA, RONJA, SAGA!
Är du rädd för att dö? nej. det är väl inte så läskigt!
Vad vill du bli när du blir gammal? stark!

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? ?
Antal CD-skivor du äger? ett antal.....
Antal piercings?: zero! :(
Antal tatueringar?: :(
Hur många gånger har du varit med i tidningen? beror på vilken tidning! typ en gång i svd. typ trettio gånger i mammas olika tidningar!

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? inte sommar ju! men nolltio blire hultan P&L täby osv!
Vad ska du göra i vinter?  frysa
När tar du studenten?  2011
gör du efter gymnasiet? vet inte!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?   nä!
Vad händer till helgen?  PARTY!
Vad vill du helst göra just nu?  dricka cola.

STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?  hår! ögon! typ ansiktet! TYP UNDERARMAR!
 Vem är den perversaste person du känner?  JAAAAG! eller... KEEEEEENNNYYYY!
Hur många gånger har du varit utomlands?  ett antal!
Vilket land är bäst?  unnalandet - finns bara i mitt huvud!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0