A new day.

Ny design. Ny Unna?
Jag ska börja uppdatera nu. :)

Idag såg jag en snyggsnyggsnygg kille vid Gullmarsplan, jag har aldrig i mitt liv haft ögonkontakt med en snyggare kille. Döden var nära, det kan jag lova.
Och inatt har jag sovit 2 1/2 timme, skrev klart en massa på svenskan. Och jag vet ju att ni vill ha ett smakprov :P (jag har inget mer att skriva, vill sova!)

"Tomma blickar, förinställd mekanism forslar massan framåt. Hindrar åsikter såväl som vägskäl och förändring. Precis lika deprimerande tomt som staden i lugnet efter stormen.
Radio i bakgrunden av en eftermiddag på caféets uteservering. Abrupt avbruten av nederbörd. Chockerande, piskande regn ackompanjerat av illasinnad vind, vars främsta vilja är att slita sönder allt som gör staden härlig.
I ett stillsamt strilande, precis som en glömd vattenkran, rann det ner för husväggen. Färgade den gula fasaden smutsgul. Tvingade fram stadens mest dystra sida. Det glada humöret som bortblåst, av lite smutsig gulmålad betong." 
Postat av: FlabbarNN'

Färgade den gula fasaden smutsgul.

Du borde byta ut smutsgul mot smutsig eller nåt, det blir lite mycket gul.



imo främsta vilja är att slita sönder allt som gör staden härlig. passar inte härlig in där.

2009-05-18 @ 23:33:27
Postat av: SkrivanNN'? KanelbulleUnna.

Jaaa, men du vet att det krävs ganska mycket av mig att faktiskt skriva något som är helt utan mening. Och editing är lite sent nu, deadline i måndags :P



2009-05-19 @ 20:08:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0