Fiiah, min älskare och svärfar och andra fina relationer.

Vaknade 1 1/2 timme innan jag och min syster skulle åka till farsta. Laaaaaagom stressigt ja. Sen träffade jag Fia med två i och h på tunnelbanan. Vi gick, gick och gick. Käkade glass och pratade om kunskap, om Henke och en massa andra saker. Sen sprang vi in i en Julia, eller sprang in. Julia kom springanes mot oss skulle man kunna säga. Rakade benen imorse och hade värsta såret på hälen, fick plåster av Julias mamma som ramlade av direkt :( 
Fia och jag begav oss mot h&m för att leta efter solglasögon. Det fick mindre bra, jag har konstig huvudform. :(:( Inga solglasögon till mig idag :/

Postat av: Fia

Glassglassglass<3<3<3

Det var massa mys :'D

2009-07-02 @ 10:26:05
URL: http://fianonstop.bilddagboken.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0