Tanter och tragik

Jag har inte gjort någonting alls av värde idag. Besökt alla centrums skoaffärer. Utan att hitta någonting. :/ Eller jo, men de fanns inte i min storlek. Vilket var ganska surt.
Lyssnar på Håkan och väntar på att vi ska åka och möta mamisen på arlanda. Trodde att jag skulle sakna henne mycketmycketmycket mer än vad jag har gjort. Det hade väl varit annorlunda om hon inte börjat jobba på kontor i höstas tror jag.
Jag tvättade mitt löshår igår, det blev jätteglansigt och inte alls sådär trassligt som det var innan, härligt!
Om en stund (några dagar) kommer Puck hem och då ska jag kidnappa henne. mohahaha. <3
Om en och en halv vecka är det Expecto och Erik. Pepp? JA!!!
Och sen är det PARIS!!<3333
Och juste HBP om en vecka!<3

Fast mitt ben är mysko och gör jättejättejätteont när jag går. Så ont att man verkligen inte vill gå alls :/

Jag tänkte jag säga att jag inte har varit på arlanda sen jag skulle till gran canaria, men jag tror att när jag flög till umeå senast så var det ifrån arlanda. Så det blev inget nostalgiskt av det alls. Och jag tror att det är en, max två som kommer förstå. Charm!

Och jag vill träffa Ida men hon har gått och blivit sjuk :(

Postat av: Julia

Du får banne mig hinna träffa mig innan du drar till det där Paris-landet! Och tack desamma!!! :D <33

2009-07-08 @ 20:57:03
URL: http://jullesown.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0