skyyyyype, chips, rester, powerking, trollstav och ida.

Syster sov hos mig inatt, mycket varmt och svettigt. Uschligt väder när vi vaknade. Regn och åska. Ville bara sitta inne hela dagen. Tittade på film och kom på att jag måste hämta ut biljetterna till HBP 14/7 23:59, sagt och gjort. Tittade förbi hos Julia och lånade en härlig bok som är slut nu. Fick hit en Ida. Käkade lite rester och cyklade till Willys och köpte diverse onyttigheter. Sen såg vi fame, bruno is sööööööt!!!!!<3 Sen laddade vi upp bilder på bloggen och snygg-erik skrev till mig på ansiktsboken. Han tror att han blev lite rädd av min hälsning (som jag skickade via Charlie/DJBrasseSnoopyFeat/SnorreStularson/StekarNN'). Han fixade min blogg mot betalning :P  Sen snackade vi i typ 5 timmar på skype. Om allt och ingenting. Ida hatade oss!  Och jag har inte sovit någonting på hela natten.

THE GANG IS ALIVE!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0