HBP!

Unna kom precis hem. Har tagit på mig pyjamas och borstat tänderna. Klockan är halv fem och HBP var häärlig! Jag tyckte om den, nu är det sagt. Vet att folk var besvikna men jag tyckte om den. Ganska mycket snyftmoments och skrattattacker<3
Satt utanför biografen i typ en och en halv timme innan det började med en liten Puck<3
Träffade på trevliga människor som vi sen dissade för vi var trötta fotohestar. Vi sprang in i delar av PonyPictures. Härligthärligt. 
Ursäkta så mycket säger jag om någon av er mot förmodan läser detta :)
Med en banan i varje hand flödar logiken. Pussbiljett på korvar<3

Alla förstår precis, ja. Alltihop.
Pusshej<3
Postat av: Puck

SV: Jah förstår. :D

Och picknick snarast, ja. Crucial. Nästa vecka, ja ja :D

2009-07-16 @ 17:18:14
URL: http://puxs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0