Fancy a cup of tea?

Har varit sjukligt trött, hela dagen. Handlat med mamsen och bakat bullar.
Inte gjort så mycket, tänkt desto mer. 
Varit helt ensam för första gången på typ två veckor... det är lite mer än vad jag klarar av. Tycker att jag hanterat allt ganska bra, gömde mig lite idag. Men inga stora scener, kan ju ändå skylla allt på lingonveckan (världens fulaste synonym?)
Imorgon SKA jag: städa, måla, möblera om, bada och träffa Puck. Träna om jag  och min tå klarar av det.


Postat av: Anonym

Tralalalalala du ska träffa mig tralalalala :*

2009-07-29 @ 00:16:27
Postat av: Puck

SV: hihihihih ^^

2009-07-29 @ 00:38:05
URL: http://puxs.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: jo , det finns team Jacob tröjor, men jag kunde inte spara den bilden :) så kunde inte ladda upp den, vet inte om det kommer finnas team switzerland tröjor! Hoppas det dock!

2009-07-29 @ 01:53:51
URL: http://twicandy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0