48h+

Nu har jag och Puck umgåtts intensivt i mer än 48 timmar. Det är natt till måndag just nu. Jag kom till Puck vid niotiden i fredags.
Vi har demonterat sängar, svimmat, bakat pajer och varit på IKEA, kollat på Brokeback Mountain (och gråtit).
Min Stalker gick till anfall igen. Kalsonger är inte okej, jag repeterar INTE OKEJ!

INKÖPSLISTA TILL BALKONGFÖRRÅD!
  • Te - White Tea, Söderte, Vaniljte.
  • Popcorn
  • Choklad
  • Lantchips
  • Doftljus

Jag och min Sambo planerar att flytta in på hennes balkong, för gott. Dock med toapauser. :/


Postat av: Puck

Fan vad nice vi har haft det :D

2009-07-27 @ 14:30:04
URL: http://puxs.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: jaa, jag vet ju det :( men jag ahr bakat schmegagod nu, som du får äta imorn kväll :D

2009-07-28 @ 20:46:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0