- Min tå gör ont. -svimma-

Vaknade upp i ett nu ganska välbekant rum, lite trött kanske men livs levande :D
Popucockok ocochoh jojagog hoharor sospopenondoderoratot cocirorkoka totio totimommomaror popå hohenonnonesos bobalolkokonongog. Don or  volodgt trovlog, hooohooo.
Vi tänkte åka till gbg på höstlovet, typ :D
Käkade en stillsam frukost och Puck fick den galna idéen att demontera sängstommen i hennes rum. Det kan ju inte vara så svårt? Förutom att Pucks rum är mini. Allt gick enligt planerna, smidigt och sådär (förutom när vi höll på ta sönder skrivbordet). 
Sen fick jag en bit sängstomme på stortån och svimmade, klen? 
Skrämde nog upp Puck ganska rejält tror jag, men vi löste det och imorgon ska vi till IKEA. Puck står i duschen, vi ska käka lite och sen åka hem till mig och ta tag i min naturkatastrof (nonatoturorkokatotasostotrorofof) till rum :D

/ UBK0101 & GMP0101 

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0