Rålis, kaka, kusin. Missing wallet.

Det blev picnic i slutändan iaf. Otroligt trevlig kväll med mysiga människor. 
Två av mina favoriter var med, Puck och kusinvitamin :D<3
Hajkbanan, kakor, mazariner, burn och trevligt sällskap :D
Tappade min plånbok någonstans på vägen, fick panik. Eller nej egentligen inte, höll mig faktiskt ganska lugn, tills jag ringde till pappa. Som kastade sig in i bilen och kom och hämtade mig (du är bäst pappa, älskar dig<3), vi åkte till polisen och anmälde, spärrade kort och så. Klockan var typ två när vi var vid polisen, trevlig polis iaf. 
Hade en sån ångestklump i magen så det är inte sant, MEN sen för en liten stund sedan kollade jag min gamla mobil och då var det en snäll människa som hade hittat plånboken och försökt få tag på mig. Ska träffa henne imorgon och så var sagan slut. Aaaaah, kunde inte vara mer lättad, puh. 
Julia ikväll iaf, niiiiice<3
Postat av: Dianne

jaha, undra om jag vid något tillfälle såg er (a)

haha, tyckte ni hon var bra? jag tyckte hon ägde scenen! :D

2009-08-03 @ 00:55:28
URL: http://twicandy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0