som på beställning.

Jag har enmannaparty här i mitt rum, det är fantastiskt roligt. Jag kan dansa precis så fult som jag känner för, och sjunga med. Pop på högsta volym som jag tror retar gallfeber på min väna mor, underbart. Jag ska precis göra en partylista i iTunes, eller det var min plan iaf. 

Idag var roligt, har fortfarande glitter i håret och jag har spelat Guitar Hero (som jag var superduktig på, nästan) hemma hos Jessica med en massa människor. Och jag ska väl hem till Julia i morgon och lära mig livsviktiga saker som vad knäck är, trevligt. 
Och inget speciellt har hänt, förutom att jag har haft en ganska dålig vecka men det är inte så intressant.

Dock har jag funderat väldigt mycket på vad jag ska göra med mitt hår och jag tror faktiskt att jag gillar det bruna, en stund till.

Det var allt viktigt jag hade att säga dvs. inget har hänt. pusshej <3
Postat av: malin

ensamparty rules!! allt som man sjäölv vill =)

2008-12-14 @ 12:18:39
URL: http://chimaka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0