NEJ JAG VILL INTE!

Jag vill verkligen inte tillbaka till nian! Det känns som att väldigt många går och väntar på någon som jag lämnat bakom mig. JAG VILL INTE VARA DEN JAG VAR I NIAN! Är det jättesvårt att förstå? Jag vill inte tillbaka till någonting, verkligen inte. Jag hatade nian, jag hatar den jag var i nian. Faktiskt, jag vill inte ha några toalettsamtal eller en familj i sexmannarummet på plan 3. Det är över. Det blir inte som förut.
Ja, jag är tjockare nu. Men det kan ju vara för att jag äter nu för tiden? 

Faktum är att jag har till och med vuxit i från HP, sure jag kommer alltid älskar allt det där. Men jag vet inte om jag vill lägga ner mer tid på det. Jag vet inte alls vad jag vill, eller jo det vet jag visst och det var just det. För det jag vill är omöjligt. Helt omöjligt. Jag tror inte jag ens ska försöka komma på nästa konvent. Jag är redan så mycket utanför. För mycket utanför.

Och sen hundra andra saker...
Som att vissa av mina kompisar är ganska tröga och inte förstår vad jag säger? Är det jättesvårt att förstå vad "TA INTE!" betyder? Eller "Nej", "Jag vill inte prata om det" osv.

Jag gillar dig och du hatar mig, great.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0