jag hatar att vara passiv.

Funderade länge på det här med varför det är så svårt att somna och att vakna, en av livets stora frågor? På väg till bussen såg jag en bekant sf-bokhandeln påse dock tom. Sen träffade jag Rasmus, det var ju trevligt :D Men dagens bästa måste väl ha varit att jag hittade hem till Julia helt själv. Med mitt lokalsinne. Vi pratade med överkåta fulingar från snyggast.se, otroligt underhållande måste jag medge. Vi åt kladdkaka och drack pepsi också. Jag börjar med "Ät inte!" imorgon istället. Fint koncept jag har utarbetat själv, dock verkar bara jag vara pepp på det. Julia är iaf helt underbar, bäst i klassen (hahahahaha, humor) 
OCH JAG HAR HITTAT BOKEN NU! Den låg i en buske i Vega, såg den när jag skulle gå från bussen. Rev mig supermycket när jag kravlade in, men jag har den nu igen <3
Är superpepp på att fota, men jag hittar inte kameran och kan inte väcka mamma och fråga. Negativt.
Kul dag. Är Hungrig. God Natt <3

Såg ni i Nyhetsmorgon för några dagar sen om killen som blivit framröstat som Lucia men inte fick vara det för att "skolan förväntar sig ett traditionellt luciatåg"? Rektorn sa också "vi kanske kan tänka oss en förändring om alla årskurser får tycka till", allt det här efter att den framröstade manliga lucian frågat elevrådet om det var okej  att han ställde och de högre årskurserna på skolan röstat fram honom (dvs. flest röster) så de verkar ju inte vara helt negativa till en manlig lucia om han vann? Jag fick inte ett positivt intryck av den rektorn.

puss :D <3
Postat av: Julia

Men du är väl för söt då! Tack för superrolig kväll! <33

2008-12-07 @ 11:54:06
URL: http://jullesown.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0