jag blir ögon på din rygg.

Kent snurrar om och om igen. Demoversionen av Din Skugga är fantastisk, älskar den. Jag blir din skugga, jag blir den du aldrig ser. Då kan man ju inte låta bli att tänka på Jäddas, längtar otroligt efter nästa kapitel. Det känns inte som att jag har följt den i flera år, men det har jag ju eftersom jag läste den redan på hog. Snart ska vi iväg på glögg hos grannarna. Kommer äta för mycket, men men. Gott är det ju.
Idag ska jag läsa Tales of Beedle the Bard som jag har igen, fundera på julklappar och födelsedagspresenter. Det är alltid lika svårt ><
Ska dra nu, puss <3
Postat av: Elin/Sugar

JÄDDAS är bäst typ mmmh :D <3

Och jag har inte råd att köpa Tales of Beedle the Bard, det duger lite :(



/TheseDayDreams

2008-12-07 @ 16:46:37
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0